Dorpsbelangen “Niekerk Oldekerk Faan” bestaat al heel wat jaren. In het begin van de jaren zestig vonden de eerste vergaderingen plaats En op 18 augustus 1964 werd de Stichting Dorpsbelangen “Niekerk Oldekerk Faan” opgericht.

Dorpsbelangen probeert een positieve bijdrage aan het leefklimaat in onze dorpen te geven. Dit door onder andere het organiseren van diverse activiteiten. Voor de bewoners geeft zij ook een dorpsblad uit (de Dörpsproat) dat 10 keer per jaar verschijnt.
Dorpsbelangen probeert ook de belangen van de bewoners naar buiten toe te vertegenwoordigen zodat de leefbaarheid in de dorpen op een hoog peil blijft.

Wij hopen dat u op deze website de informatie over Niekerk-Oldekerk-Faan kunt vinden die u zoekt en natuurlijk hopen we dat, wanneer u geen inwoner bent, u deze mooie dorpen komt bezoeken. Tot ziens in Niekerk Oldekerk en Faan!

Houd vooral het laatste nieuws en de activiteitenagenda (onder hoofdmenu) in de gaten zodat u op de hoogte blijft van nieuws en activiteiten in ons mooie drielingendorp!

Volg ons op:

E-mail: info@niekerk-oldekerk-faan.nl

Wil je een bericht publiceren in de Dorpsproat, mail dan naar: dorpsproat@hotmail.com